Rejestry, ewidencje, archiwa i zasady ich udostępniania
* rejestr zarządzeń dyrektora przedszkola,
* spis inwentaryzacyjny,
* planowanie, sprawozdawczość,
* rejestr inwestycji i remontów w przedszkolu (książka obiektu budowlanego),
* rejestr korespondencji,
* ewidencja pieczęci i pieczątek,
* księga wyjść służbowych,
* protokoły posiedzeń Rady Pedagogicznej,
* protokoły posiedzeń Rady Rodziców,
* składnica akt (wykaz teczek zarchiwizowanych)
Rejestrów zawierających dane osobowe nie udostępnia się osobom postronnym, zgodnie z Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - (LINK)
Dokumenty archiwalne są udostępniane na terenie przedszkola osobom upoważnionym na ich wniosek.
Sposoby i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach i ewidencjach
Dokumenty udostępniane są powołanym do tego organom kontrolującym na terenie placówki.